Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.
Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.
Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.

Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików do wyświetlenia.

Poniżej znajdziesz informacje od sprzedającego, które były widoczne na stronie oferty w momencie zakupu. Są one integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawartej między Tobą a sprzedającym i mogą stanowić podstawę ewentualnych przyszłych roszczeń. 

Reklamacje

Czas na reklamację: 2 lata

Adres do reklamacji:
edulala.pl Joanna Pik, 
ul. Polna 19
43-360 Meszna | PL
adres mail: candybons@poczta.fm
 

Dodatkowe informacje

W jaki sposób mogę złożyć reklamację? 
Możesz:
a. Odesłać produkt na adres naszego Sklepu. 
b. Jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, proszę spisać protokół szkody w obecności przewoźnika, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół,
c. wysłać nam maila zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu, 

Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
adres mail: candybons@poczta.fm 
telefon: + 48 799 929 017

Co musi zawierać reklamacja? 
Twoje imię i nazwisko oraz adres 
numer zamówienia 
przedmiot  reklamacji
Twoje oczekiwania:
a. wymiana towaru na nowy,
b. naprawa,
c. obniżenie ceny
d. odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)

W jakim terminie otrzymam decyzję? 
informacja zwortna do 14 dni od daty złożenia reklamacji drogą mailową.

Ważne informacje:

Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący

Adres do zwrotu:
edulala.pl Joanna Pik, 
ul. Polna 19
43-360 Meszna | PL

Dodatkowe informacje:

Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas bezpłatnie
Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki.
Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bezzestawu

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego )

Kontakt:

adres mail: candybons@poczta.fm 
telefon: + 48 799 929 017

Załącznik nr 1 – Przykładowy wzór formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat :

edulala.pl Joanna Pik, 
ul. Polna 19
43-360 Meszna | PL

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia  umowy(*)/odbioru(*) …………………………………………………………………..

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ……………………………………………………………………….

Adres konsumenta(-ów) …………………………………………………………………………………………

……………………………………………………….
Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data …………………………………………….

(*) Niepotrzebne skreślić

 

Gwarancja

Rodzaj gwarancji:  Producenta

Okres gwarancji: 6 miesięcy

 

 

 

Dodatkowe informacje

Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki.
Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE!